Přednášky, semináře a dílny vycházejí nejen z mých dlouholetých  zkušeností v předchozím zaměstnání, z volnočasových aktivit a vedení dětského kroužku, ale také z mého zaměření na zdravý životní styl a přiměřenou stravu.

Přehled přednášek, seminářů a dílen

Hry v terénu

Vhodné pro učitele 1. i 2. stupně ZŠ, pracovníky ŠD nebo vedoucí kroužků
Trvání 4 hodiny
Téma Teorie her, vhodná literatura nebo jiné zdroje, ze kterých je možné náměty čerpat. Seznámení s několika hrami – pro některé nepotřebujeme nic než kapku nadšení, jiné se dají hrát za pochodu, pro další potřebujeme volný prostor (louka, hřiště, trávník v parku) nebo naopak členitější terén umožňující krytí a schovávání. (Např.: Kolíček-pikolíček, Ano-ne-jo, Deset, Sudá nebo lichá, Schovávaná, Šátkovaná a další honičky, Na třetího v řadě, Škatulata, Král vyzývá do boje, Seber šátek, Mayské pyramidy, Tanky,...)

Hry na komunikativní a týmovou spolupráci 1

Vhodné pro učitele 1. stupně ZŠ, pracovníky ŠD nebo vedoucí kroužků
Trvání 4 hodiny
Téma Hry umožňující poznání sebe i druhých, hry o spolupráci a vzájemné pomoci, komunikaci mezi sebou, dorozumění … a téměř nic k nim nepotřebujeme. (Např.: Seřaďme se, Čí je písmenko?, Koho pozvu na výlet?, Upíří, Mrkaná, Krok do kruhu, Lov na lidi, Zvu do kruhu, Čísla, Tleskaná, Elektrický proud,...)

boy-158152

 

Hry na komunikativní a týmovou spolupráci 2

Vhodné pro učitele 2. stupně ZŠ, pracovníky ŠD nebo vedoucí kroužků
Trvání 4 hodiny
Téma Hry umožňující poznání sebe i druhých, hry o spolupráci a vzájemné pomoci, komunikaci mezi sebou, dorozumění … a téměř nic k nim nepotřebujeme. (Např.: Z očí do očí, Seřaďme se, Mrkaná, Zvu do kruhu, Krok do kruhu, Lov na lidi, Stavba věže, Geometrické tvary, Čísla, Autobus, Cinkačka, Parlament,...)

Simulační hry

Vhodné pro učitele 1. i 2. stupně ZŠ nebo vedoucí kroužků
Trvání 4 hodiny
Téma Teorie simulačních her, témata, úskalí, zdroje inspirace. O některých si jen něco povíme, některé se pokusíme realizovat. (Např.: Porada vedení, Večer před Mnichovem, Povodeň, U jezera, Pěstitelé kakaových bobů,...)

Projektové vyučování

Vhodné pro učitele 1. i 2. stupně ZŠ
Trvání 4 hodiny
Téma Co je projektové vyučování a co je integrovaná tématická výuka, kde najít dobré téma, vhodné aktivity, inspirace a zdroje nápadů. Projekt Cestou – necestou (dopravní výchova). Projekt Jiné děti (multikulturní výchova)

Práce s textem 1

Vhodné pro učitele 1. stupně ZŠ
Trvání 4 hodiny
Téma Důležitost čtení s porozuměním a cesty k němu. Od jednoduchých otázek přes doplňovačky, čtyřsměrky a osmisměrky, křížovky a hádanky. Sdělování informací ve dvojicích, skládankové učení, metoda INSERT, domýšlení textu, dramatizace a další.

grade-156087

 

Práce s textem 2

Vhodné pro učitele 2. stupně ZŠ
Trvání 4 hodiny
Téma Důležitost čtení s porozuměním a cesty k němu. Od jednoduchých otázek přes doplňovačky, čtyřsměrky a osmisměrky, křížovky a hádanky. Sdělování informací ve dvojicích, skládankové učení, metoda INSERT, domýšlení textu, dramatizace, pětilístek a další.

Mantinely ve výchově

Vhodné pro rodiče, prarodiče a další „vychovatele“
Trvání 2-3 hodiny
Téma Procházka výchovou dítěte od jeho narození do dospělosti. Specifika jednotlivých věkových skupin, co by mělo dítě v určitém období ovládat, abychom zjednodušili život jemu i sobě, otázka režimu dne, domácí a školní povinnosti, kapesné, vliv stravování na soustředění a chování. (Je možné zaměřit se podle přání pouze na předškolní věk nebo na školní věk dítěte se stejnou dobou trvání semináře.)

girl-310056

 

Jsme opravdu to, co jíme?

Vhodné pro pro všechny, koho zajímá stravování
Trvání 2 - 3 hodiny
Téma Potřebné živiny v naší stravě, všeobecná dietologická doporučení, čeho se snažit vyvarovat, specifika pro některé věkové nebo zájmové skupiny, co ukazuje „chytrá váha“ (bioimpedanční metoda), jak zhubnout zdravě a váhu si udržet a další postřehy.

apple-336015

 

Pro bližší informace o přednáškách nebo časovém harmonogramu

mě neváhejte kontaktovat na tel.: +420 776 035 864 nebo pomocí e-mailu.